Gemlik Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında, ilçenin önemli değerlerinden biri olan Atatürk imzası titizlikle yenilendi. Çalışmalara boya desteği sağlayan Gemlik Lions Kulübü de bu anlamlı çalışmaya katkı sundu.
Çalışmalar hakkında değerlendirmede bulunan Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, “Gemlik’imizin simgelerinden biri olan Atatürk imzamızı, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimizin özverili çalışmaları ve Gemlik Lions Kulübümüzün değerli katkılarıyla yenileyerek yeniden canlı bir görünüme kavuşturduk. Bu süreçte büyük emek veren, sahada özveriyle çalışan tüm çalışma arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum. Sağladıkları destek ve iş birliği için Gemlik Lions Kulübümüze de ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
Mustafa Kemal Atatürk’e duyulan saygının ve Cumhuriyet değerlerine bağlılığın simgelerinden biri olan bu önemli değerin korunması ve gelecek nesillere aktarılması adına çalışmaların devam edeceği belirtildi.