Ziyarete Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, HAÇİKO Bursa Temsilcisi Zeynep Dimidova, Bursa Hayvan Hakları Birliği Kurucusu Kader Gümüş ve çok sayıda gönüllü hayvansever katıldı. Heyet, tesisi gezerek incelemelerde bulunurken, bakımevinde sürdürülen iyileştirme ve geliştirme çalışmalarını yerinde değerlendirdi.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, hayvanseverlerin tesise gösterdiği ilgiden memnuniyet duyduklarını belirterek, bakımevinde teknik çalışmaların halen devam ettiğini ve bu nedenle tesisin henüz tam kapasiteyle ziyarete açılmadığını ifade etti. Başkan Deviren, buna rağmen önceden bilgi verilerek gelen vatandaşların hiçbir şekilde geri çevrilmediğini, hayvansever platformlarının ve gönüllülerin bu süreci anlayışla karşıladığını söyledi.