Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Osmangazi Belediyesi’nden Öğrencilerin Motivasyonunu Artıran Gezi

Osmangazi Belediyesi, eğitime verdiği destek kapsamında LGS Hazırlık Kursu öğrencilerine yönelik moral ve motivasyon gezisi gerçekleştirdi. Yıl boyunca kurslara devam ederek Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrenciler, sınavın ardından yapılan Ankara gezisinde hem eğlendi hem de yeni yerler keşfetti.

BELEDİYE HABERLERİ 24.06.2026 15:13 Haber Merkezi 15 okuma Okuma Süresi: 2 dk
Osmangazi Belediyesi’nden Öğrencilerin Motivasyonunu Artıran Gezi
Paylaş:
N

Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yetenek Evleri çatısı altında yürütülen LGS Hazırlık Kursu’na katılan öğrenciler, Osmangazi Belediyesi tarafından organize edilen Ankara gezisiyle unutamayacakları bir gün geçirdi. Öğrenciler, gezinin ilk durağı olan ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni ziyaret ederek bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeleri yakından inceledi.

Programın devamında Türkiye Büyük Millet Meclisi’ni (TBMM) rehber eşliğinde gezen öğrenciler, Meclis’in tarihi, yapısı ve işleyişi hakkında bilgi edindi. Ankara gezisinin son durağı ise Anıtkabir oldu. Hayatlarında ilk kez Anıtkabir’i ziyaret etmenin heyecanını yaşayan öğrenciler, Aslanlı Yol’dan yürüyerek tören alanına ulaştı. Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesini ziyaret eden öğrenciler, saygı duruşunda bulunarak minnet duygularını ifade etti.

Öğrenciler ayrıca Atatürk’ün kalemlerinden kitaplarına, kıyafetlerinden kişisel eşyalarına kadar birçok eserin sergilendiği Atatürk ve Kurtuluş Savaşı Müzesi’ni de rehber eşliğinde gezdi. Eğitici ve motivasyon artırıcı yönleriyle öne çıkan gezi, öğrencilerden tam not aldı.

“Hayatımızda İlk Kez Ankara’yı Ziyaret Ettik”
Hayatlarında ilk kez Ankara’ya geldiklerini ifade eden öğrenciler, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: “Osmangazi Belediyesi’nin LGS Hazırlık Kursu’na yıl boyunca düzenli olarak katıldık ve LGS sınavına girdik. Sınavın ardından bizler için düzenlenen Ankara gezisi çok güzel geçti. ODTÜ Bilim ve Teknoloji Müzesi ile Klasik Otomobil Sergisi’ni gezerek bilim ve teknoloji hakkında yeni bilgiler edindik. Daha sonra TBMM’yi rehber eşliğinde ziyaret ederek Meclis’in tarihi ve işleyişi hakkında bilgi aldık. Ankara gezimizin en özel anlarından biri ise Anıtkabir ziyareti oldu. Hayatımızda ilk kez Anıtkabir’i görmenin heyecanını yaşadık. Bu imkanı bizlere sunan Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz.”

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Gemlik Kaymakamı Canbaba’dan Gemlik Kent Konseyi’ne Hayırlı Olsun Ziyareti
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Gemlik Kaymakamı Canbaba’dan Gemlik Kent Konseyi’ne Hayırlı Olsun Ziyareti
WhatsApp
İhbar Hattı