Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Çevreye Kirletenlere Af Yok

Osmangazi Belediyesi, döküm alanı dışında hafriyat atığı döktüğü belirlenen bir kişiye cezai işlem uyguladı. Dökülen hafriyat da bölgeden kaldırtıldı.

01.03.2023 14:53 Sistem Yöneticisi 8 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Çevreye Kirletenlere Af Yok
Paylaş:
N

Osmangazi Belediyesi, döküm alanı dışında hafriyat atığı döktüğü belirlenen bir
kişiye cezai işlem uyguladı. Dökülen hafriyat da bölgeden kaldırtıldı.

Osmangazi Belediyesi, kaçak hafriyat dökerek çevreyi kirletenlere nefes aldırmıyor.
Zabıta ekipleri, ilçe genelinde yaptığı denetimlerde yasal olarak belirlenen döküm
sahaları dışındaki yerlere malzeme, inşaat atığı, moloz veya benzeri hafriyat atığı
döken kişi veya firmaları tespit ederek Kabahatler Kanunu’na istinaden cezai işlem
uyguluyor. İlçe sınırları içindeki boş arsalara izinsiz moloz, inşaat atığı ve çöp
dökenlere drone ile gece gündüz takip yapan ekipler, son olarak Veysel Karani
Mahallesi’nde yasak olan bölgeye kaçak hafriyat döktüğünü belirledikleri bir kişiye bin
295 TL ceza yazdı. Ekipler, dökülen hafriyatın da bölgeden kaldırılmasını sağladı.
Zabıta ekipleri, insan ve çevre sağlığı açısından tehlike arz eden gelişigüzel moloz
dökümü konusunda uyarılarda bulunarak, kurallara uymayan kişi ve işletmeler
hakkında cezai işlem uygulamaya devam edileceğini belirtti

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü
WhatsApp
İhbar Hattı