Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Nilüfer’den “Safiye Ayla”ya Saygı

Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, Türk müziğinin unutulmaz ismi Safiye Ayla’yı “Ben Öksüzüm” konseriyle andı.

BURSA 12.05.2026 10:25 Haber Merkezi 115 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Nilüfer’den “Safiye Ayla”ya Saygı
Paylaş:
N

Nilüfer Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu, sanatçı Safiye Ayla’yı düzenlenen özel bir konserle andı. Şef Filiz Başıbüyük yönetimindeki koro, “Ben Öksüzüm” konseriyle izleyicileri müzik yolculuğuna çıkardı. Nâzım Hikmet Kültürevi’nde düzenlenen konsere Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Nilüfer Tarımsal Kalkınma Kooperatifi (NİLKOOP) Başkanı Süleyman Ayyılmaz da takip etti.

Safiye Ayla’nın hayatından kesitlerin de anlatıldığı gecenin sonunda, koro ve solo performanslar sanatseverlerden tam not aldı.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Minik Ellerden Babasultan Parkına Renkli Dokunuş
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Minik Ellerden Babasultan Parkına Renkli Dokunuş
WhatsApp
İhbar Hattı