Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Yıldırım Belediyesi İlaçlama Çalışmalarını Sürdürüyor

Yıldırım Belediyesi, ilçeye kazandırılan yeşil alan ve parklarda ağaç, bitki ve çimlerdeki zararlılara karşı ilaçlama çalışması gerçekleştiriyor.

09.09.2024 13:33 Sistem Yöneticisi 323 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Yıldırım Belediyesi İlaçlama Çalışmalarını Sürdürüyor
Paylaş:
N

Yıldırım Belediyesi, yaz döneminde park ve yeşil alanlardaki bitkilerde oluşan zararlılara karşı ilçedeki 71 mahallede ilaçlama seferberliği başlattı. Ekipler, ilçede bulunan park ve yeşil alanlardaki ağaç, çalı, çiçek ve çim alanlarda oluşan afid, kırmızı örümcek ve ballıca gibi zararlılar ile mücadele ediyor. Yaz boyunca 671 noktada çalışma gerçekleştiren ekipler, ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü
WhatsApp
İhbar Hattı