Haber Ara

Milyonlarca haber arasında ara

Başkan Erdem'in 19 Mayıs Mesajı

Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

18.05.2024 13:58 Sistem Yöneticisi 168 okuma Okuma Süresi: 1 dk
Başkan Erdem'in 19 Mayıs Mesajı
Paylaş:
N

Başkan Erdem mesajında;

‘’Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin fitilinin ateşlendiği, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkarak Türk gençliğine özgürlük meşalesini tutuşturduğu, Türkiye Cumhuriyeti'nin temellerinin atıldığı 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın 105. yıldönümünü büyük bir coşku ve gururla kutluyoruz. Atatürk'ün işaret ettiği çağdaş medeniyet hedefine ulaşmak için gençlerimizin gösterdiği azim ve kararlılık, Türkiye'nin geleceği açısından büyük önem taşımaktadır. Bu vesileyle, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, tüm gazi ve şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum. ‘’ dedi.

Yorumlar
0 yorum
Yorumlarınız editör onayından sonra yayına alınır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.
Nilüferli Kadınlar Yılın Yazarını Şiirleri İle Andı
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Nilüferli Kadınlar Yılın Yazarını Şiirleri İle Andı
WhatsApp
İhbar Hattı